Breath you in .

Hej sötar ! Kom precis hem nu . Hur trött som helst , men jag förstår inte ens varför menmen .
Snön är ju kvar ! , så jävla gatt .
Kallt om fossingarna dock , haha men det får man leva med . ;)





Idag : Har jag varit med på gympan för första gången . Den ni . (; Och vi dansade , va faktiskt askul . Men alla fick lite panik när det stod att vi skulle dansa med teknik killarna . Men sen va det visst bara ett missförstånd . :J Så den ända killen vi hade va antonio . (;
Sen hade vi y-ämne . Vi gjorde jularrangemang . Sånt är ju alltid skoj . :D
Tråkigt att sluta 4 dock . :P Men skulle ju ändå hem direkt , så va inte så farligt just idag . ^^,
Men vad som va farligt va att när jag va påväg ner te Konsum från skolan så trillade jag nästan 5 ggr . åh , is är inget jag önskade för . Vafan . :O

Nu : Sitter jag här och gör typ inget , pratar med mina två älsklingar Linda & Hampus . Det är kärlek det . ^^,
Funderar stark på att ta mej något att äta . Var raggmunk i skolan , ingen höjdare precis . menmen .
Hoppas pappsi gör lite mat snart . höhö .

Sen : Hade tänkt att springa en runda . Men eftersom jag va så duktig och va med på gympan idag så är inte det min största prioritet . Utan det blir att göra halloween arbetet som skulle vara inne för typ 3 veckor sen . haha .
Sen ska jag också ta ett långt och skönt bubbelbad . Åh , älskar . <3

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0