Fredag .

Många kanske vill säga " äntligen fredag " men inte jag . inte denna veckan . Jag vill inte , jag vill inte ha helg . Inte utan min Hampus . det känns inte rätt och nej ush fy . helt förstört .
Jag vill bara gå tillbaka en vecka så skulle allt vara bra igen . Men det går ju inte , man måste ju lösa sina problem . Men det är ju jag så himla dålig på ..
Men denna gången är det verkligen viktigt . Jag vet att allting kommer skita sej annars , jag kommer inte klara något alls annars . Nej , det måste helt enkelt fixas . Imorn , imorn ska det fixas .
Jag älskar dej .

Kommentarer
Postat av: Linda.

Det ska bli bra. Det måste det. Och du vet att jag finns här hjärtat <3

2008-12-12 @ 19:05:55
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0