Hemma .

Hej på er alla ! :)
Nu är jag hemma igen , och mamma har äntligen tvättat mina kläder . Jag började få panik , hade inget att ha på mej nästan . hööh .
Men iaf , ska lägga in lite bilder ifrån helgen hade jag tänkte . :)

  Jag och Baby innan vi skulle ut och leka .

   

I Fredags så va jag bara med Linda . Vi hade mys med Godis prat och Film .

& I lördags så åkte jag och Linda först pulka , sen drog vi en sväng te A6 . Linda köpte klart sina julklappar och sen bar det av mot Malin . Vi kom dit , va allmänt lama och dryga , så vi drog te Tokarp och käkade pizza . ;)
Sen bar det av mot Malin ännu en gång , men då drog Linda hem . Så det var bara jag och Malin .
Vi va helt sjuka , men vi ska inte gå inte på detaljer på det . (a)
Sen gick jag te Hampus , först va vi med Lasse och kollade på rec . Den är fan sjukt läskig , även om jag hade sett den innan blev jag rädd . Fyy .
Men sen drog lasse hem . Då kom Mattias ist , obsarvera att då va klockan 2 på natten . Och då kollade vi på filmen green street . Men jag tyckte inte redigt om den . Så vi stängde av . Sen vet jag inte hur tiden kunde gå så fort . För när Mattias drog hem så var klockan halv 5 . Gosh .
Jag och Hampus somnade runt klockan 7 . Ah , mysig natt . :)

Idag har jag nästan inte gjort något alls . Sovit och så bara .

Men nu måste jag ta något att dricka , är helt galet törstig . Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi ! :*

Kommentarer
Postat av: Hampus och Lasse

Vi får ju för fan ingen uppmärksamhet:( Du lägger aldrig upp bilder på oss:(

2008-12-14 @ 22:44:52
Postat av: Linda.

Lägg märke till mina sexiga fotbollsstumpor folks! :D

2008-12-14 @ 23:32:16
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Men jag glömmer alltid ta bilder på er . :O

2008-12-15 @ 08:24:45
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0