Hos Hampus .

Jani , nu sitter jag här hos Hampus . Snorig som fan och mitt huvud dunkar . Men det är sånt man får ta helt enkelt .
Han & Lasse är nu på stoppet och inhandlar deverse varor . HAHA ! , men ah .
Efter det ska vi nog glo på någon film och äta godis . Det är så en vanlig lördag går te här i ljungarum .
Har eg inte så mkt att skriva om jag ska vara ärlig .
Igår åkte jag ju sent te Hampus , jag somnade ett tag i början . Va rätt sliten . Sen efter det gjorde vi det vanliga och sen somnade jag .
Vad han gjorde när jag som har jag ingen aning om , något pervers säkert . ;)
Men som sagt , nu ska jag inte tråka ut er . Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi ! :*


Kommentarer
Postat av: Linda.

På nyår så ska jag till Michel och parta, men itne helt säkert än beror ju på Tingel. Dudå? :O

2008-12-20 @ 20:16:00
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0