Måndag .

Alla dessa måndagar . Veckans sämsta dag . Man blir bara trött arg och less på allting . åh , måndagar kan bara dö .
Men iaf .
Idag har jag varit på stan nästan hela dagen idag , kan ju meddela att mina fötter är så gott som döda .
Köpte inte ens spec mkt , men det betyder inte att jag inte hittade mkt . Men det är plånboken som säger ifrån , den jävlen .
Men iaf så köpte jag julklapp te Lina , Hampus & Emil . Nu är det bara Mormor & Morfar kvar . Jag är stolt över mejsjälv måste jag ju erkänna . ;)
Köpte även ett par skor , men dom va te mejsjälv . hihi . (a)

Det är eg hockey nu , men det är mot Linköping . Och jag vill inte , vill inte se jämtin spela för ett annat lag . Nä , den jäveln borde dö . åååh , så arg är jag !
Så jag sålde min biljett te frida . Då tjänade jag ju lite på det också , det är gott . ;)

Nu så sitter jag bara här , har precis kollat på DRIVE ME CRAZY. Det är en gammal film med hon som spelar tonårsprinsessan sabrina . Jag tkr faktiskt att den är bra den filmen . :)

Senare så ska jag nog inte göra så speciellt mkt . Känner att det börjar lukta mat nu , så det blir väl käk om ett tag . Sen hade jag faktiskt tänkt att ta ett långt och varmt bubbelbad för att slappna av mina fötter ordentligt . Så himla skönt .

Ja , det va nog allt om min dag . Lägger in lite film&musik tips sen ifall jag hinner .
Ha det bra sålänge ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0