Måndag .

Hej allihopa ! , hur har er dag varit ?
Min dag har iaf sett ut såhär .

- Datorkunskap
- 3 timmars hål                                                                                                    
- Varuhantering
- Stan med Linda
- A6 med pappsi
- Tacos ! åh , älska tacos .




Men nu sitter jag här , kollar på en ipod . har hittat en bättre än den jag kollade på innan .
En bättre och billigare . :D

snygg elr vad ? , och vet ni vad den kostar ? 650 kr ! helt sjukt . Jag ska lugnt ha den .

Men nog om vad jag vill ha , vad vill ni ha ?
Jag tkr ni alla ska önska att snön stannar kvar så vi får en vit jul . För ni har väl varit snälla i år ? ;)

Heheh , men nu ska jag ut och ta en cigg . Sen ska jag faktiskt öva lite te matteprovet som jag har imorn . ush . Även fast matte är lätt så måste jag kolla , för jag är fortfarande i början av kapitlet vi har prov på . Jag tkr inte matte är kul längre , nä ush .
Men ni får ju ha det så bra iaf medans jag plågas . :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0