söndag .

Äntligen hemma . Har varit en asseg dag ! Iaf förmiddan . Gjorde inte ett jävla piss , va bara sur för hampus och hans kompisar spelade in och shiet . hatar det .
Men sen åkte jag iväg och träffade asta . Efter ett tag så kom linda ner te stan så lekte vi . & nu är hon här . Hemma hos mej . Hon sitter i mitt tvrum och spelar guitar hero med min storebror . HÖHÖ . För hon är så jävla BRED ! ;)

Men aja , Tänkte skriva om en film . The strangers .
Rätt läskigt måste jag säga . Inte grymt läskig , men ändå bra .
Helt klart värd att se !



Har faktiskt inte så mkt att säga just nu . Men vi hörs lite senare ! :)
Puss pårej . :*

Kommentarer
Postat av: Linda.

Jag och Adam hade kul medans du dissade våran gemenskap! Du kan va bred! Blää på dej. <3

2008-12-08 @ 00:29:48
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0