Sweet dreams .

Ja , kom precis upp från mitt underbara bad . Hur skönt som helst , och va fräsh man känner sej nu när man legat där så länge . :D
Men aja , film och musiktips vare ja . (;
Vi tar och börjar med Film då .

Film :
Wild Child . Såg den igår , jätte bra film tkr jag . Emma Roberts i huvudrollen .
Madagaskar 2 . Inte för jag såg hela för jag slumrade ltie . hehe . Men det jag såg verkade vara jätte bra iaf . :)
Enchanted . Ja , jag tkr faktiskt den är bra . Så mysiga sånger också .
Underworld . Gammal film . Men ändå jävligt bra .
Den otroliga vandringen . Jätte gammal film , elr filmer . Men jag älskar dom , dom är helt underbara .

Musik :
Britney Spears - Circus
Wig wam - Get you someday
Störst bäst & vackrast - Hans "Ludde" Ludqigsson
Shania Twain - You're still the one
The offsprings - You gonna go far kid
Shirley clamp - Du är allt

Ja , det va allt ifrån mej idag . Nu får ni sova så gott så hörs vi imorn ! :*




Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0