För trött för rubrik .

Äntligen hemma ! Fyfan va trött jag är nu .
Nu: sitter jag bara här och kollar runt lite . Ska nog skriva lite på novellen , och sen ska jag lägga mej i sängen , med en kopp varm choklad och kolla på en film . Kanske kluddra lite på min engelska bokredovisning också . Sen ska jag slumma . Är sjukt trött nu för tiden . Det är nog för att jag inte tränar , har ju börjat hosta så fort jag ansträngt mej det senaste , men nu började det faktiskt gå över . Så på måndag tror jag att jag tar och tränar lite . :)

Idag: Åkte te älskling precis efter skolan och sen vid 6 åkte jag te mormor och morfar . Och där somnade jag , tills mamma kom och hämtade mej vid 10 . Jag som hade massor att göra , nu är jag så trött att jag inte orkar göra ett piss . Haha , fast hade nog inte gjort något ändå .
Fast ni vet väl att det är tanken som räknas . (;

My baby . <3

Jag lär mormor lite om datorn . :)

Imorn: Imorn så är det skola . Först så är det engelska och svenska , tråkigt som fan . Och efter det är det gympa, jag ska vara med på gympan . För första gången , haha . Hoppas hon inte skäller på mej .
Men jag har faktiskt varit sjuk väldigt mkt .
Sen efter det så har vi y-ämne . Har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra där , något kul hoppas jag . :)
Och efter skolan så blir det hockey , hv71 vs Frölunda . Fan va jag längtat efter den matchen , dom brukar va så roliga att titta på , hoppas fan att det är det nu också . jag är så besviken på hv denna säsongen ..

Det va nog allt jag planerat än så länge . :)
Nu ska jag kolla runt lite och så , vi får helt enkelt höras när jag är klar med mitt nördande ! ;) :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0