Förlåt .

Förlåt för den dåliga uppdateringen . Men jag har inte haft tillgång te någon dator coh vårt internet har varit fuckat .
Men nu är jag back on track !
Ah , i helgen hände det väl inte så mkt . Jag va på öppet hus , hur tråkgit som helst . Sen efter det va jag på hockey med Linda , Lian & Ida . Hv förlorade .. Tänker inte säga något mer om det .
Och efter hockeyn så åkte jag och linda te hampus . Så kom Lasse sen . Så myste vi , kollade på film och käkade chips . :)
Och på söndagen så va jag bara med Hampus , och sen på kvällen så kom linda te mej och sov här . :)
Och så idag : hela skolan va lediga förutom 1, 3 i florist . så jävla stört . Vi jobbade nästan nonstop 9-15 . jag är helt slut .
Men aja , det blir säkert bra . :P
Nu sitter jag inne hos emil för jag fick damp på vårt internet för det kopplades ifrån hela tiden , bög .
Så nu ska jag och elin nog kolla på en film och jag käkar is choklad . Man får sån julkänsla när man äter det , tkr ni inte ?
Det är ju faktiskt exakt en månad kvar te jul nu . :D
Och på lördag kanske vi ska sälja min moppe , det vore hur gött som helst . Massa med pengar att shoppa för på mellandagsrean sen . ;)
Men nu ska jag ta och kolla runt lite efter nyårsklänningar och sånt . Men ni får ha det så bra så hörs vi senare ! :*

 Idag hade jag på mej dessa , och en svart t-shirt och en kofta . Mys .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0