Hm ..

Är det bara jag som blir sur på att dom sjutit upp Harry Potter filmen ?
Ja kom och tänka på det nu när jag såg den senaste . Varför skulle dom göra det eg . Så dåligt enligt mej . Hm ..
Jag älskar Harry Potter filmerna , man måste liksom inte va på något spec humör som man måste med dom flesta filmer utan man kan se dom anytime liksom .
Jag tkr att 3an är bäst , spännande och så . :D
Höhö .


Men nu ska jag kolla top model och sen ska jag faktiskt städa lite på mitt rum , för jag lovade pappsi det . (a)
Sen imorn ska jag hem efter skolan för jag och Elin ska pyssla , jag älskar att pyssla . :D
Vi ska göra mitt kompendie ashett !
Men ni får ha det så bra så hörs vi ! :*

Kommentarer
Postat av: Linda.

Ditt kompendie-vadå hjärtat? :O

2008-11-02 @ 22:14:08
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Svar te linda :

kompendie är det som jag skriver i skolan . Jag har en pärm där jag sätter in bilder och dokumentationer på arbeten jag har gjort och massa text och sån bajs . ;)

2008-11-02 @ 22:38:35
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0