Ny header .

Vad tycks om min nya header ? Jag är inte säker på vad jag tkr än . Men hehe , jag är inte bättre än såhär . (a)
aja , får va för nu , kmr nog ändra snart igen . (;

Men aja , ska plocka iordning lite på mitt rum , sen ska jag sova tidigt . :J
jag är ine så depp för det är skola nu , kmr va en väldigt soft vecka .
Imorn går vi som vanligt till två tio över två .
Tisdag slutar vi 12.15
Onsdag 11.00 + att jag ska till tandläkarn vid halv 9 . Så vet inte ens om jag hinner te skolan . ;)
Torsdag går vi ju te fyra , menmen .
Och Fredag så är vi lediga ! :D
Ah , rätt soft alltså .
Men vi hörs imorn !
Puss . :*

Kommentarer
Postat av: Linda.

Me like baby! :D Träffas snart som fan! <3

2008-11-09 @ 23:48:31
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi slutar vid 2 på tisdag, det e ju tema dag, lessen hehe

2008-11-10 @ 07:09:08
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0