Sjukling nr1 .

Ja , en engång så är jag hemma ifrån skola p.g.a sjudom . haha .
Min hals är lite svullen så jag hostar som fan och så mår jag lite illa och fryser . :J
Men aja , nu ska vi inte prata om det . ;)
Jag har eg ingenting att skriva just nu men tänkte bara säga GODMORRON te er alla ! :)
Men nu ska jag ta och slänga ihop lite frukost och sen ska jag glo på Mysteriet på Greveholm . underbart . :)
Jag fick ett sånt sug att se madagaskar också , så ska se fall jag hittar det .
Vi hörs sen !
Puss på't . :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi undrade vart du va idag :/ krya på dig, hoppas du kommer imån :) det e ju bara en lektion imån, slutar ju vid 11 :P

2008-11-04 @ 12:30:37
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0