Skolan .

Nu sitter jag på datorkunskapen . Har ingen lärare så det är nog ingen som jobbar . Haha .
Jag slapp iaf göra min redovisning idag då . :D
& vid 10 så ska jag ner te stan och träffa min bror , så ska vi äta och så ska vi kolla efter julklappar . Asgött !
Och sen börjar jag kvart i ett , då är det bild .
Sen efter skolan ska jag träffa Lollo , och då blir det stan igen . haha . Måste hitta en jacka minsann . Askallt ute nu .
Sen ikväll så ska jag faktiskt göra lite läxor , engelskaprov och två redovisningar . så ah , har ju att göra om man säger så .
Men nu ska jag göra lite nytta . ;)
Puss ! :*


Kommentarer
Postat av: Sannaa

Hoppas du får en bra måndag :)

Läs och kommentera gärna min blogg.

Kram

2008-11-17 @ 09:19:06
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0