Skräckfilmer .

  saw filmerna : det är ju skräckfilmer som nog passar för alla olika smaker . Dom är bra , men det finns stunder i som jag gömmer mej under täcket . ;)


  Joy ride / road kill : Längesen jag såg den , men jag har för mej att det va rätt bra .


  The orthers : Kanske inte världens läskigaste film så , men jävligt spännande och bra .


   House of 1000 corpses : Hur äcklig som helst , jävligt mkt blod . Om man nu tkr om det . :P
Men iaf , hur läskig som helst , så om du ska se den föreslår jag att du har någon väldigt nära . ;)



  The Eye : åh , läskig . :D När jag såg den så satt Hampus och kramade sönder min arm och Ferdinand kramade sönder mitt ben . Hur äcklig som helst enligt mej .


  Gothika : den ahr väl dom flesta sett . Men jag tkr ändå att den är skitäcklig .


  The girl next door : Den har jag inte sett än , men har hört att den ska avra sjukt läskig . Och att den är inspererad av verkliga händelser gör ju inte saken bättre hlr . :O
Men jag ska nog se den i helgen , så jag säger då hur dom va . Om ni inte hinner före mej . ;)

Men nu ska jag ut och röka . Sen göra cappocino daim och lägga mej i min säng och glo på one tree hill .
Vi kanske hörs sen , Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Om du har alla dom hem så kan du ju ta med dom på fredag :)

Jag vill nog järna se saw filmerna, jag har inte sett en ända ^^'

2008-11-10 @ 21:10:36
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Petra

Hallå, du måste komma till skolan imån xD har lite nyheter ^^' xD

2008-11-11 @ 19:35:36
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0