Stress !

Hela dagen har jag tänkt " men jag ahr iaf inte bråttom " och nu när jag kollade på klockan så bara såg jag HALV FEM ?!?!
och jag skulle eg vara hos Hampus vid 5 . haha . det blir inget med det . För här sitter jag osminkad och ingen aning om vilka kläder jag ska varken idag elr imorn . Men jag ahr iaf hunnit måla mina naglar . Så nu är dom rosa och fina . :)
Känns som jag inte kmr hinna något idag . Skulle eg te petra först men det hinner jag inte . & så smsade lollo precis och ville träffas . Och så hade jag gärna velat träffa Linda också . Men ah , så går det om man är i sina egna tankar hela tiden .
Men nu ska jag sluta och tjata och sätta lite fart ist .
Puss ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0