Torr hud och torra läppar .

Är det bara jag som får torr hud och torra läppar på vintern ?
Mina läppar blir verkligen helt sönder .
men nu börjar det bli bättre , jag kan ju visa vilka produkter jag använder . :)

Ansiktet :
Den första ; Happyderm skin exhilarating moisturiser från Lorèal . Kostar väl runt 100 kr och finns att köpa på hm och åhlens och sånna affärer . Det luktar gudomligt gott !

Den andra ; GARDIER - Nutritionist . Finns att köpa på samma ställen som den andra . Kostar också runt 100 . Denna luktar äpple , också jätte gott .


      

Läppar :
För läpparna är det bäst med ett helt vanligt läppbalsam . Jag föredrar dom som finns på apoteket , men det spelar ju inte så stor roll .



Kroppen :
För kroppen så använder jag bara helt vanlig nivea body intensive milk lotion . Funkar bra på mej . Har användt den länge och funderar inte på att sluta med den .




Ja , det va mina vardagliga hudprodukter . Jag tkr om dom jätte mycket , jag ahr länslig hud men jag får ingen reaktion av dom . Så jag rekomenderar verkligen att ni testar om ni har torr hud . :)

Men nu måste jag ta och sussa !
Sleep tight ! :*


Kommentarer
Postat av: Sandra:D

hahaha dom där vi "köpte":O hudgrejerna hahahhahahahhahahaha:D saknar dej gummz:*

2008-11-27 @ 14:46:54

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0