Bästa .

Sitter här och tänker lite vad jag ska lägga in för låtar på min mobil , så kom jag på att jag kan ju skriva in några utav mina favorit låtar här . Så kanske ni kan tipsa mej om era sen . :D

Soulweeper - Volbeat .
Förlist - Nordman .
be what you wanna be - Darin .
I wanna love somebody like you - Kieth urban .
Hallelujah - Rufus Wainwright .
Killer Queen - Queen .
I'll be - Edwin McCain .
Your love is a lie - Simple Plan .
Never easy - Kurt Nielsen .
You're the voice - John Farnham .
Cocaine - Nomy .
Did my time - KoRn .
Through the glass - Stone sour .

Haha , så . nu orkar jag inte mer . Men jag älskar alla , dom är sjukt bra ! :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0