Dagens .

Hejjs ! , igår hade jag studiedag . sköönt , jag gjorde nästan ingenting . :)
Sen idag så åkte bussen bara förbi mej på morgonen , men jag hade busskortet och allt uppe . fyfan va sur jag blev .
Så mamma fick komma och hämta mej så fick jag åka med te hennes jobb och ta bussen där ifrån . Jag kom 1 ½ timme försent . Men jag fick ingen frånvaro , för inger sa att " det va inte mitt fel " :) även om jag träffade Hampus ett tag innan jag gick te lektionen också . (a)
Men sen va det bara som vanligt , efter skolan åkte jag te Hampus . Fredrik kom , så jag bara sov lite .
Sen stack jag ta Malin . :)
Imorn är det lång dag , hatar torsdagar . Jag tänker inte vara med på gympan . hehe !
MenMen , puss pårej ! :*




Dagens klädsel består av :

Långt vitt linne - Gina
Långt svart linne - HM
Lång koftgrej - Vila
Skärp - Gina
Benvärmare - Syrrans
Skor - Din sko , tror jag


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0