Freeeedag !

Hej ! , hur har er dag varit ? :)
Min har varit rätt bra . Första lektionen så kollade vi på film om livräddning .
Andra lektionen så målade vi .
& på sista hade vi ett matteprov , som kändes asbra ! :)
Jag tog hem min krans jag gjorde igår idag också .


Nu har jag precis kommit ut ur duschen . Ska välja kläder och fixa . Sen bär det av te Hampus , eller ut på fest med Frida & Asta . Jag har inte redigt bestämt mej än . (a)
& igår så va det hv , dom vann med 6-3 mot södertälje ! Och liv fick gå efter typ halva matchen för han skulle bli pappa . :D Det blev en pojk , en Harry ! (;

& imorn så ska jag på hv med Hampus . Det är mot modo , vi får se hur det går men vi får ju hoppas på det bästa . :D
Ah , nu måste jag fixa . :)
Puss på't ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0