Long , Long time ago .

Hej . :) Nu har jag precis kommit hem .
Igår så va jag lite med Malin . Sen åkte jag te A6 med Hampus & Jocke .
Sen kollade vi på film hos ferdinand . Sen gick dom flesta hem te Hampus och jag vet inte vad dom gjorde för jag somnade typ direkt . Sen väckte Hampus mej vid typ halv ett . Så kollade vi lite film och låg och pratade om massa och sånt . :)
Sen idag åkte jag hem nästan direkt när jag vaknade .


För jag måste duscha och så för sen kommer Malin . Åh älskade Malin , har inte träffat henne sen jag va i stockholm senast och det va fan aslängesen . :O
Men idag ska hon iaf komma så ska vi kolla på film och sånt inne hos emil . Alltid lika kul . :)
Men nu måste jag fixa mej och sånt . :)
Hörs sen . Puss ! :*

    Bilder ifrån när vi träffades senast .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0