Looov !

Hej allihpa ! :D
Nu är ju helgen över , men det är ändå lov ! åhh , vad jag har längtat . :D
Sova länge , Inga läxor , ( förutom att jag ska läsa två böcker . >_< ) jag kan va med Hampus jätte mkt . Och och och , så ska jag träffa Sandra ! , det är nog det underbaraste av allt ! , fyfan va jag har saknat henne . <3333
Men iaf , i helgen så har jag varit hos Hampus .
Jag åkte ju hem i fredags som ni redan vet , så åkte jag te han på kvällen . Så på fredan så bara slappade vi .
På lördagen så åkte vi först och käkade pizza och köpte godis . Höhö , fett . sen åkte vi upp te kinnarps och träffade ida , sen blev det hockey !
Hv71 vs Modo .
Hv förlorade med 5-2 tror jag det blev . Jag gick några minuter innan den va slut för dom va så jävla dåliga .
Men iaf , sen åkte vi hem te Hampus och kollae på jönsson ligan . YEAH !
Ah , och det är typ det jag gjort hela helgen . Inte mkt , men mysigt . :)
Och imorn vet jag faktiskt inte vad jag ska göra . Höhö .
Men nu ska jag nog glo någon film . Vi hörs sen !
Puss pårej . :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0