Mååndag .

Hej allihopa . :)
Eh , idag så åkte jag te skolan med sån jäävla huvudverk . Och så va det hur kallt som helst , jag frös hela tiden , även så hade jag min gammla vinterjacka på mej . Helt sjukt . Så efter första lektionen så stack jag hem , jag kollade på mysteriet på greveholm . Sen somnade jag direkt , och nu vaknade jag . Jag som hade tänkt jag skulle hinna göra så mkt idag . men nejnej . Haha .
Men nu ska jag iaf ut i trädgården och plocka mossa och sånt te skolan . Hihi . :)
Kommer strax tbx ! ;o

Kan ju slänga in dagens också , även fast jag inte använde den spec länge . (a)



Dkba :
Gråa tights som jag nallat i mammas garderob .
Svart långt linne ifrån HM .
Blommigt linne ifrån gina .
Kofta ifrån HM .
Skärp jag som också nallat i mammas garderob . (a)
Skor te det fick bli dom nya stövlarna . :)

Dkba är förkortning av dagens klädsel består av . Åh , så fyndig jag är . Haha . :)
Puss påer ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Kan man plocka vanlig grön mossa som finns på trädgården? hur mycker ska man plocka?

2008-10-20 @ 19:47:20
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Tamp

Fetaste skorna!

2008-10-20 @ 22:23:20
Postat av: Anonym

Svar te petra: Ja , du kan plocka vilken mossa som helst . Och om du inte hittar någon så har jag hur mkt som helst så du kan få av mej . :P & jag har massa pinnar och kottar och sånt mysigt också . (;

2008-10-20 @ 22:48:32

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0