Död .

Ja , nu är jag nästan helt död .
ska snart dra och lägga mej . Är förjävla trött . >_<
& jag fick ju ingen hjälp med kläderna ju , folk som kollade , men inga kommentarer alls . inte shyst . :(
Menmen , får väl ola elr något . :)
Hv förlorade idag också . :( Men det går nog bättre på söndag . :D
Jag har inte så mkt att säga , imorn flyttar min bror hem ifrån sundsvall . Asgött.
& sen på lörsag åker mamma & pappa te italien . Lämnar mej hemma . :N
Men jag ska va hos sis då , jag fick massa pengar också . Så shoppa ! :D
Ah , och imorn ska jag te hampus & sen på lördag ska jag fira lina .
Och på söndag så äre HV ! :D
Kommer nog va rätt oaktiv här veckan som kommer , är ju hos sis & då sitter jag inte så mkt vid datorn . Men vi får väl se hur det går . :)
TackHej ! :*


Grattis Lina ! , 16 år nu . Vi får väl hoppas du mognar lite också . ;) HAHA ! , skojja . :)
Puss pårej . :* <3

Kommentarer
Postat av: Vaim

Haha vad söt du är :) Tagga i morgon ! <3

2008-09-19 @ 16:17:53

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0