FREDAG .

Skolan var väl som vanligt . först hade vi arl , sen y-ämne . På y-ämnet fick vi göra arrangemang . ASKUL ! :D
Dom blommorna vi använde skulle eg användas te brudbuketter så dom vart asfina . :D


Mitt arrangemang . (:
Några i klassen . (:
Petra . (:
Frida & Petra . ( :
Ida . (:
Idas & Fridas arrangemang . Fick tyvär inget kort på petras ju . :O


Sen efter skolan så stack jag direkt te Hampus . Eg skulle jag på fest i bottnaryd med jag kände mej lite sliten helt enkelt . HEHE .
Så vi såg lite filmer & senare på kvällen gick jag ut och träffade Malin lite . Vi snackade ett tag om det mesta , sen kom Hampus så lånade vi filmer av Malin & så trallade vi hem & kollade på dom hos Hampus .
Myskväll . <3

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0