HVFEBER !

Jag är så jävla taggad för hv alltså . Kan knappt tänka på något annat !
Jag bara väntar & väntar på att biljetterna ska komma hem med posten så jag kan , bara kolla på dom .
Bara det skulle va helt underbart . :D
Hoppas dom kommer idag ! :D
Jag kan bara tänka mej hur jävla kul jag & Malin kommer ha på alla matcher fan . :)
Men nu när jämtin har slutat så måste jag ju köpa lite nya stuff , för allt jag har är med honom ju . :O
Jag är helt förkrossad över att han inte är med , grät flera dagar . :(
Men det kommer säkert bli bra ändå , hittar kanske en ny favo . :)
Får hoppas det . :D
TackHej . :*


Kommer sakna dej . :( <3

<3333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

han negern kan ju bli din nya favo ;)

2008-09-10 @ 13:48:24
Postat av: Hampis

Jämtin ser ju ut som en gris. Jag tycker om han ward eller vad han heter. Hockey är dock en gris-sport.

2008-09-10 @ 21:47:31

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0