Mys .

Kom precis hem ifrån mormor och morfar nu och måste bara skriva elins klockrena kommentarer . hehe . :P

Jag : jag vill ha snö .
Adam : heh , snöbollskrig .
Jag : ah , jag minns när du kastade en isboll i mitt öga .
Emil : Jag minns när jag drog ner tilda i snön här utanför .
Elin : Jag minns när erik kastade ett vedträ i huvet på mej .

xDD

Elin kollar på mej och säger : Vi ska itne ha bh , vi får inte hängpattar när vi blir äldre då . Då tränar man musklerna , men när man är tjugo ska man trycka åt dom som fan .
Jag : eh , okej ? :P
Sen kollar hon på mamma och säger : Ja , men du kan ju ha bh .

xDD

Men nu ska jag mysa med katten & sen spela tvspel med adam , höhö . :)
TackHej ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0