Älska vädret !

Visst är det underbart väder ? Har varit precis hela helgen . Har nästan fått lite färg . ;)
Ska skriva lite och lägga in lite bilder ifrån helgen och sen blir det ut i solen igen och steka !

Fredagen var inte så intressant . Jag & Hampus fikade vi på stan , och sen solade vi och bara mös med film och tvspel hela dagen&kvällen .

Lördagen
så blev det fest! , vid klockan 7 begav jag mig mot tokarp . Där väntade Linda , Mattias , Green , Oskar och micke . Himla trevlig kväll ! , dock fick jag i mig för mkt . Elr , jag drack inte så himla mkt ändå , men ändå blev det lite väl bra .



 


Igår ( söndag ) så gjorde jag inte så mkt . Var hos Hampus . & sen på kvällen kollade vi på fotboll på haga . Hur tråkigt som helst !

Ja , det var helgen . Vi hörs sen ! :*


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker du borde ha supit mera! ;)

2009-04-27 @ 16:58:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hampus

Tack för att du föredrar att supa med nazister än att vara med mig...

2009-04-27 @ 19:16:44
Postat av: Hampus

Härligt att du föredrar att supa med nazister än att vara med mig.

2009-04-27 @ 19:19:43
Postat av: Linda.

"Tack för att du föredrar att supa med nazister än att vara med mig..."

Om inte den jäveln håller käften snart så kommer han att få stryk och då skiter jag fullständigt i om det är din pojkvän eller inte hjärtat.

2009-04-29 @ 00:07:48
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0