Designen klar .

Haha , ja den blev väl sådär . Men jag är inte så hajj på detdär med kodningen . När det blir ännu finare väder ute ska jag och Hampus fota och sen ska vi fixa det riktigt fint !

& jag är inte i skolan idag , jag orkade inte . (a) Vet ni vad jag gjorde inatt ? :(
Jag brukar ofta kli migsjälv när jag sover . Men inatt var det verkligen extremt , är helt röd och det bara svider och gör ont . Stackars mig !

Ja , nu ska jag inte sitta och dryga mer . Måste börja plugga till proven imron . Men vi hörs sen ! :*


Kommentarer
Postat av: Linda.

Misssssen! :D

2009-04-24 @ 12:10:05
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill ha den där katten!

2009-04-25 @ 22:23:26

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0