Förlåt för dålig uppdatering !

Förlåt förlåt förlåt ! , men jag har verkligen inte kunnat . Har varit hos Hampus hela helgen , och vi fick lite problem i Fredags så jag kände att vi behövde lite kvalitetstid då vi var riktigt mysigt . :)

Ska dock berätta lite snabbt om vad jag gjorde i helgen . :)

I Fredags så blev det middags med tjejerna , ska lägga upp några bilder sen när jag fått dom ifrån Linda ! , himla god middag . Men mitt gick på 180 kr ca . hehe .
Efter middagen så stack jag och köpte cigg och efter det blev det grillning med Hampus vänner . Men jag orkade dock inte med det länge , en fjortistjej som sprang runt och strulade med alla var mer än vad jag orkade med . Så vi stack som sagt rätt tidigt . Somnade dock direkt när vi kom hem . haha .

I Lördags så sov vi länge , sen kollade vi tv , och spelade tvspel och sånt .
Efter det så tvingade jag med honom på en promenad til Maxi . & där köpte vi glass , brownies och choklad pinnar !
Sen gick vi hem igen och fettade oss och bara mös ! himla mysigt .

& Idag så har vi bara slappat och spelat tvspel . Ja , det var min helg . ;)



Men nu är jag iaf hemma igen . Ska snart ta mig samman och ge mig ut på en springtur ! , och efter det blir det väl bara slapp , ska fixa mina naglar och kanske plugga lite om jag orkar det .

& imorgon är jag LEDIG ! , men inte så mkt att hurra för eg ..
Jag ska :
- Springa
- Göra påskarbete
- Hjälpa mamma i trädgården . :(
- Rensa min garderob

Ja , det måste ju iaf göras någongång !

Men som sagt , ska ut och springa . Men när jag kommer tillbaka ska jag lägga upp lite bilder ifrån demostrationen i Torsdags . Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Vaim

Jag kan ta kläderna du inte vill ha :D puss!

2009-04-19 @ 18:57:23
URL: http://lina.vaim.se
Postat av: Alma

Sv: haha , men då får du pallra dig hem till mig och kolla ut något . :)

2009-04-19 @ 19:00:33
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0