Fortfarande vid datorn i skolan .

Helt sjukt , suttit vid datorn nästan hela dagen . & inte fått ett skit gjort ! , vad har jag gjort eg ? ingen vet ..
Men just nu hittade jag iaf ett paket med ballerina . :O haha , himla kul tkr jag .
Inger skickade precis in mig i ett annat rum för att jag skulle göra mitt påskarbete . Men jag har verkligen ingen lust .
Vill bara sticka här ifrån och göra något kul !
Får väl helt enkelt hoppas att vi får sluta lite tidigare . Elr , det hjälper inte mig så mkt . För eftersom jag inte har någon mobil har jag redan bestämt med linda när och var vi ska träffas . & det är inte förens kvart i fyra . Men aja . Sånt är livet !


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0