God kväll !

Nu är jag hemma , efter en helt ointressant dag . I skolan satt jag ju som sagt vid datorn hela dagen . Sen efter det åkte jag och träffade Linda nere i stan . Vi strosade bara runt och hade det mysigt . Sen hemma har jag bara glott tv !

Imorn ska jag ju som sagt först på demostration för Sophie . Efter det blir det tbx till skolan för att ha idrott och sen y-ämne .
Imorgon tror jag att jag åker hem direkt efter skolan , för jag har lite plugg att göra .

fredag så ska jag Linda , Frida & Lina eventuellt ut och äta , efter det sticker vi nog hem till Linda för film , dansmatta & studsmatta ! Himla mysigt .

Nu , ska jag kolla lite bloggar och lite andra sidor och sen efter det blir det nog något kul inlägg . Puss ! :*



Bilder på vårt vackra jönköping !

Kommentarer
Postat av: Linda.

Så Frida fick inte följa med helt plötsligt? ^^

2009-04-15 @ 21:52:21
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0