Hatar onsdagar !

Åååh , det är verkligen veckans sämsta dag ! , slutar vid halv fyra och har bara långa och tråkiga lektioner . Så jag eh skippade skolan idag . :D

Sov ju hos Hampus inatt , vi försov oss till 12 . & efter det träffade jag Linda en liten stund och bara pratade . & nu är jag hemma igen ! , ska snart gå ner och ta mig något att äta . Efter det ska jag försöka lägga ner lite mer tid på bloggningen . Det börjar bli himla dåligt med uppdateringen och substansen känner jag .
Jag ska göra mitt bästa för att orka ! , haha .


Kommentarer
Postat av: Hampus

och substansen:D:D:D hehe, inte underbar onsdag för att du vaknade upp jämte mig då?

2009-04-29 @ 20:36:02
Postat av: Alma

Haha , jo det är klart . :)

2009-04-29 @ 21:00:17
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0