Ops , I did it again .

Blev visst ingen vidare uppdatering idag , när jag kom in ifrån min runda med hunden satte jag mig vid tvn med mina läxor och sen fastnade jag där . Det kom bra program hela tiden , scrubs , vänner , joey , top model etc ..

& nu är jag ju bara sååå trött så jag orkar inte skriva något roligt inlägg nu heller . Sorry .

Imorn blir det plugg som bara den ! , har både engelska och svenska prov på torsdag . yejks .
Men mammsen var så snäll och plockade fram en himla massa fakta till mitt svenska prov som är om antiken , efter som vi praktiskt taget inte gått igenom någonting på lektionerna . Så himla sur blir jag ! , ett stort prov på något vi inte ens jobbat med ? lärare alltså ..

Men ja , nu ska jag sluta sitta här och gnälla och ist ska jag gå till sängs . Imorgon kanske jag försöker fixa designen också . Sen himla tråkigt ut nu med inga bilder och inget alls . haha .
Men natti på er ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0