Skola imorgon ..

Godkväll gott folk ! Hur har eran dag varit ?
Själv har jag nästan bara sovit , haha . Jag & Hampus skulle eg gå på kenny begins men det hände en liten olycka med min fot !
Det var såhär : Vi skulle se en film , så fick inte jag bestämma . Då skulle jag vara lite sur , och han försökte kittla mej och så . & för att visa att jag var sur skulle jag smälla i foten i marken så hårt jag kunde , och var ligger där då om inte ett häftstift . så jag trampar ner rakt på det och så börjar jag skrika och Hampus fattar ingenting . Så lyfter jag på foten så har det åkt ända in . :( Han drar ut det och det rinner blod , jag menar verkligen rinner ! Trodde inte det kunde blöda så mkt från ett liten stick bara .
Haha , vilken tönt jag är . :) Men i vilket fall som helst så sket vi i bion för att jag hade lite ont när jag gick . (a)

Men ja , nu ska jag inte tråka ut er mer . Ska ta och springa in i duschen så hörs vi senare ! :*



Kommentarer
Postat av: Linda.

Klant! :D

2009-04-13 @ 22:33:46
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh fy fan! AJ! :O

2009-04-13 @ 22:51:05
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0