Torsdag , Torsdag , Torsdag !

Godmorgon gott folk !
Hoppas att ni sovit gott , för det har iaf jag . :)
Just nu väntar jag bara på att mamma ska bli klar för hon ska köra in mig still stan för det är ju demostration idag för Sophie Lohede .

Efter
den så vet jag inte vad jag gör , ska inte vara med på gympan idag iaf , för jag orkar inte släpa runt med massa saker på stan . :P
Men ska iaf på sista lektionen för jag behöver verkligen det ! , idag blir det nog bara direkt hem efter skolan . Har lite plugg att göra .
& imorn är det ju Fredag , är det inte underbart ? Jag älskar fredagar . :)

Vi hörs sen sötnosar ! :*

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fin blogg du har! :)

2009-04-16 @ 21:40:58
URL: http://theresewadensten.blogg.se/
Postat av: Jen

Ohh ja! Fredag är bästa dagen i veckan! :D

Ang Hv´s sk revanch:

Dröm vidare!-host- :P

Hoppas du fick en fin dag idag! :)

2009-04-16 @ 22:57:18
URL: http://pansky.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0