Goddag allesammans.

Jag kom precis ut ifrån duschen. Var ute med hunden innan, det blev lite jobbigt idag. För det första så stekte solen som satan, och för det andra så drog han oerhört mkt idag och lyssnade inte ett skit. & så gick vi himla långt.
Men det va skönt ändå. :)

Snart kommer vaim hit. Jag älskar sånna spontana sms " kan jag komma till dig? :D " då blir jag alltid på så bra humör.
Men nu måste jag ta på mig lite kläder och sen blir det ut och röka. Så hoppas jag lina kommer rätt snart, för har inte så mkt att göra.

Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Vaim

Tack för jag fick komma. Det var mysigt :J <3

2009-08-06 @ 20:14:18
URL: http://Lina.vaim.se

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0