Liseberg.

Kunde inte blogga igår för mitt internet ville absolut inte funka. Men nu gör jag iaf det. :)
Liseberg igår var helt perfekt, vädret var asbra och det var lagom mkt folk.
I början åkte jag hur mkt som helst, uppsvinget är favoriten!
Men sen började jag må dåligt, så jag Emil & Pappa spelade nästan hela tiden sen.
Jurasic park spelet är ju underbart.

Sen spelade vi även på hjul, jag vann en stjärnvinst. :J
På kramhjulet, en jättestor tiger fick det bli. Jag ska visa bild på han när jag hittat en kamera. För min är nämligen sönder.
Sen så vann jag massa små vinster också.
Men pappa vann två stjärnvinster, marabou och toblerone.

För övrigt så var idoljury clabbe där också. Vi såg honom när han åkte dom där bilarna, va heter dom?
& det va himla kul när alla bara körde in i honom hela tiden.
Vi åkte även uppsvinget med honom en gång, lite rädd va han allt! ;)

Men nu ska jag springa in i duschen, ska försöka få med Hampus och se Harry Potter idag. Yey. :D




Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0