Skola imorgon.

Denna helgen gick så fort. & jag har eg inte gjort ett skit. Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan imorn. Men måste ju göra det endå..
Kom precis hem ifrån sis. Jag sov där inatt, för Hampus skulle iväg sen på kvällen.
Idag ska jag inte göra något spec heller.
Ska sova en stund nu dock, fick inte så mkt sömn inatt. För katterna hoppade runt på mig..
Efter det blir det att rensa lådor och shit. Väldigt kul..
& på kvällen ska jag ge mig ut på en springtur. Mer har jag inte planerat.

Men är sjukt trött nu, så ska som sagt sova en stund. Vi hörs senare! :*

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, jag kom på det i fredags i skolan så tänkte jag smsa dig när jag satt på bussen hem men såg att jag inte hade ditt nummer :P Men du vill fortfarande ha den iallafall och inte pengarna tillbaka? :) Jag tar med den imorgon isåfall! :)

2009-08-30 @ 16:00:04
URL: http://millou.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0