Godafton allesammans!

HEHE!, höll precis på att trilla ur sängen. Skulle ta av mig byxorna, så jag la mig ner för att underlätta. Men sängen var visst inte så stor som jag trodde för jag kom alldeles för långt ut och började glida ner, men jag lyckades komma upp igen i sista sekund. :) Kanske ska tillägga att detta är inte första gången, och några gånger har jag tom trillat ut. Men det är sånt man får ta. ;)

Förövrigt så händer det väl inte så mkt. Tänkte lägga mig ner och vila lite nu, mina ögon vill inte hålla sig öppna. Men vi får väl se..

& juste!
, jag sa ju att jag skulle lämna in min kameraladdare idag. Men det visade sig att det inte var den som var sönder utan att det var batteriet i kameran.. Så nu fick vi skicka in den, får inte tillbaka den förens efter jul..
Dock kommer jag nog få en ny mobil när vi hämtar ut den, pappa sa det iaf. Fast det sa han ju i somras också, så man vet aldrig. Men jag håller tummarna!!

Men nu ska jag sova lite, vi hörs sen! :*

Denna mobilen är det, visst är den snygg?! :D


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0