Jag hatar att vara förkyld..

Det bara rinner i både ögon och näsa. Jag hatar det! Men jag sitter här med en filt och dricker jultee. Hoppas att jag kanske mår bättre imorgon.
Annars kommer jag ju aldrig orka gå runt på a6 hela dagen..

Aja, eftersom jag nog har snorat så mycket att min hjärna har gått ur funktion så har jag ingen aning om vad jag ska blogga om.

Kollar dock på anna ankas jul nu, fy vad hemsk att dom först visade "ankan" som var en and. & sen tog dom död på den, tycker som anna anka sa. Jag vill inte se djuren och jag vill inte veta något. Jag vill bara njuta av maten.
Jag är dock rätt så glad att pappa är slaktare, för då vet jag att det kött vi äter är bra. Kommer ifrån glada djur. & det är inga grisar som äter på varann eller drunknar i lera.
Hade han inte varit det hade jag nog varit vegetarian för länge sen!

Glad gris! :D


Kommentarer
Postat av: Linda.

Äter på varandra? Vadå äter på varandra?! Äter grisar på varandra?!?!

2009-12-21 @ 23:15:17
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: kristina

snyggt med snö, lite julkänsla i bloggen är ju aldrig fel! (Y)

2009-12-22 @ 23:21:44
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0