Juldag!

Hallå! Hade ni en bra julafton? :)
Hann inte uppdatera igår eftersom vi hade gäster hela dagen och så.
Men det var jättetrevligt igår. :) Vi spelade tp och mös med dricka och godis! mums
Älskling kom hit sen på kvällen. Vi somnade nästan direkt när han kom dock, men det var mysigt ändå.

Nu sitter han där nere och kollar på "det bästa av dag-otto" som mor fick i julklapp.
Vad jag fick i julklapp får ni se bilder på senare. :)
Blev inte att jag tog så många bilder igår, men jag kan visa dom jag tog.



Vi ska snart bege oss till mormor och morfar och äta revben, det gör vi varje juldag. :)
Efter det har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på, det får vi väl helt enkelt se då.

Look of today! Koftan fick jag utav bror i julklapp.



Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0