Måndag igen.

Blev inte så mkt uppdaterande i helgen. Eftersom jag lämnade min dator i skolan över helgen, och ni vet ju hur jobbig min stationära är.
Men jag har ändå inte gjort spec mkt. Hampus har varit här nästan hela helgen, så vi har julpysslat. Gjort julkort, skrivit julrim, bakat julgodis och bundit en krans som jag gav till Hampus mamma. Hon blev jätte glad! :)

Kom precis hem nu, vart i skolan och sen efteråt gick jag på stan. Först med Linda, sen själv och sen kom Hampan en stund. Hittade klänningen jag ska ha på både jul & nyår, är man fattig så får det faktiskt bli så.
Visar den sen om jag hittar mammas kamera. Min laddare funkar ju som sagt inte.

Jag är ledig imorgon! :D Så ska försöka städa mitt rum, sen kanske ta en promenix. Men på kvällen blir det äntligen hockey! Modo spelar vi mot, dom har ingen chans. ;)

Hörde dock på radion idag att Davidsson blivit erbjuden en plats i något lag i schweiz. & eftersom hans kontrakt med hv går ut efter denna säsongen är jag lite nervös. Hv funkar inte utan Davidsson, det är han som håller ihop laget. Utan honom är dom som små vilsna hundvalpar..
Så jag håller verkligen tummarna på att han stannar!

Nu ska jag se vänner, puss! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0