Nattuggla.


Jag somnade ju som sagt innan, och sov enda tills nu. Så nu är ju jag pigg!
Måste dock somna om snart, för ska upp 7 imorn. Är egentligen ledig imorn, men eftersom jag ska sätta in p-staven imorgon så måste jag lägga på en bedövande kräm två timmar innan jag ska sätta i den. Jag har min tid 10.30, så 8.30 ska den vara på. & jag måste hinna duscha innan. Så jag ställer klockan på 7. Så kanske jag kan snoza lite också. ;)

Jag har fan börjat bli skraj nu. Hon visade idag vart hon skulle sätta den. & vet ni vad hon gjorde?! Jo, hon nöp mig! Det gjorde ont som satan. & så sa hon "såhär ont kommer det inte göra när vi sätter in den", och så nöp hon en gång till. Varför gör man något sånt? :o

MenMen, nu ska jag inte tråka ut er, ni får sova så gott och så hörs vi imorgon! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0