Onsdag 9 December.

Halloj!, hur mår ni?
Glömde helt bort att blogga igår, för tänkte blogga. Men sen cpade datorn, och då stängde jag av den. Sen hann jag inte med att sätta på den igen så det blev inget..
Men idag tar jag med mig datorn hem igen, så ikväll blir det bloggning. :) Vi ska även in till onoff med min kameraladdare också så förhoppningsvis blir det med bilder i bloggen snart, kan tänka mig att det är ganska tråkigt att läsa min blogg nu när jag inte har en enda bild..

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att samhällskunskapen ska börja, sen efter det blir det idrott. Efter skolan ska jag ner till stan och träffa Hampus, sen ska vi till ungdomsmottagningen för att få information om p-staven som jag ska sätta in imorgon. Rädd!

Men nu kom Robert, vi får höras sen! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0