Dooone ! :D

Yes ! , äntligen klar med talet . Skrivit en massa stödord och övat in allting . Hade inte powerpoint programmet på datorn så jag gör det imorn i skolan . Tar ju liksom bara 5 min . :)

Så nu när jag är klar , kan jag koppla av . Kollar på sagan om de två tornen med Elin, Emil & Adam . Samtidigt som jag pysslar lite med ett kort .
Ska nog snart gå in för att ta fram kläder till imorn & i övermorgon , ska förmodligen sova hos Hampus imorn . Så därför måste jag har med mej lite . :)
Pongo ligger ju där inne och väntar också . :D
Kanske blir ett till inlägg innan jag går och lägger mej sen , men det är ju inte säkert . Så om inte , så säger jag godnatt nu . :*



Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0