Förlåt men ..

.. jag orkar verkligen inte blogga just nu . Elr , iaf inte om något intressant . Helst av allt vill jag bara gå ut på en promenad . Men det blir ju inget med det , för här ute i skogen finns det ju inga gatolampor precis . Så traskar jag ut där i mörkret nu så vet jag att det kmr sluta med att jag antingen sätter foten i någon riktigt äckligt elr blött , elr att jag sätter foten på en isplätt och swish så slår rumpen i marken . Elr , jag kanske halkar på något äckligt och blött och slår i rumpen ! ja , det låter mer som mej ..

Så tänkte jag bara slänger in veckans planer nu och sen lägger jag mej i sängen och tänker på vad jag ska göra med mitt liv . haha .

  • Måndag . Det är ju idag , nemen . Ah , idag var jag ju iaf med efterlängtade Sandra ! Vi myste framför tvn med te och mackor . Ja , mer än så hann vi inte med . Hon skulle nämligen iväg och träna med sin pojkvän . Blä på denna .
  • Tisdag . Skola såklart . 8.10 - 12.15 . Sen efter det ska jag träna . & de med basta ! , känns som jag helt glömmt bort träningen nu . Har ju inte tränat på hela lovet , och nyttig har jag ju knappast varit hlr . Fy mej ! Så imorn ska vi bränna ! :D
  • Onsdag . Skola 8.10 - 15.45 . Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra då faktiskt . Linda brukar ju vilja träna på onsdagar , så det kanske blir ännu mer träning . :)
  • Torsdag . Skola 8.10 - 16.00 . Sen blire hockey ! jag har fan varit skitdålig med hockeyn det senaste . Jag vet inte vad det är med mej . :O Men på torsdag är det ju mot frölunda , då måste jag gå . :)
  • Fredag . Skola 8.10 - 14.00 . Sen ska jag nog träna igen ! , haha . Sen hoppas jag att det blir till Hampan . För det är ända natten jag kan sova hos honom . För på söndag ska ju han på ac/dc . Då ska ju säkert dom gå upp tidigt och grejer , så då vill inte jag vara där och störa . :)
Ah , nu ska jag gå ner och ta mej något gott och dricka och sen får vi se vart det bär av . Hehe . :)


Lille Sandran . :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0