Första lovdagen .

Godmorgon allihopa ! , nu är det ju lov . iaf för mig . :)
Vad händer på erat lov då ? :D
jag skulle eg festa som sjutton . Men nej , jag känner verkligen inte för det . Jag vill bara ligga hemma . Så himla tråkig är jag . Men jag känner verkligen inte för något annat , för allt jag kan tänka på att jag bara vill ligga i Hampus armar och allt ska vara som vanligt . Men nej , här sitter jag , helt ensam och bara drömmer .

Idag blir det iaf hemma . Imorn skulle jag eg festa i nässjö med lollo . Men jag vet inte om jag orkar med en massa killar som jag inte känner och så . Får helt enkelt se ..
Men nu ska jag gå och lägga mej igen , tror jag iaf . Om det inte blir promenix . Mitt huvud började dunka nu , så jag känner att jag behöver liet frisk luft .

Puss på er ! :*

Ville bara säga tack te min bror också , som jag märkt verkligen bryr sej om mej . & det känns helt underbart ! <3

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0