Godkväll !

Förlåt för den dåliga uppdateringen . Men har inte hunnit med helt enkelt..
Igår så sov jag hos Hampus , och somnade faktiskt vid 11 . (!)
Sen idag så var jag bara hemma och åt lite sen stack jag iväg till Hampus igen , hade glömt mitt alla hjärtansdag arbete där . Eftersom det ska lämnas in imorn så var jag tvungen att ha det förstår ni .
Känner mej himla duktig faktiskt , är klar med det ! gosh .

Morgondagen ser rätt mysig ut måste jag säga . Skolan kanske inte är så mysig, haha . Men efter den så ska jag träna , ska bli himla skönt . Efter det blir det hem till Hampus och lämna mina grejer , sen skulle Lina ha något hemma hos henne så ska nog dit en sväng och kolla läget , så att säga . (;
Sen på kvällen blir det såklart mys med pojken .

Lördag blir det melodifestivalen hemma hos Sis , drar med mej Hampan också . :)

Men nog om mej , hur är det med er ? :) 



Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0