Kom precis ..

.. hem . Va ju och tränade efter skolan . 30 min styrka & 30 min motion . Sen orkade jag inte mer . hehe .
Efter det åkte jag hem te sis och vänta på att pappsi skulle komma & hämta mej . & nu sitter jag här , försöker leta efter lite ny musik , jag är så trött på min gamla .
Måste ju eg skriva mitt tal nu , men jag har verkligen ingen som helst lust med det . Jag vet inte ens hur man gör , jag tkr det är så himla läskigt att prata inför folk också . Elr , alltså läsa upp sånt som man själv har skrivit . Fyy .
Himla svårt med blommors betydelse också , för det står olika på olika sidor så man vet ju liksom inte vilket som stämmer . Svårt ..
Men ah , ska iaf fortsätta med att leta låtar nu och sen får vi ser hur det blir med talet . Hörs sen ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0